Czy warto się zarejestrować w Planeswalker.pl?

Warto! Posiadając konto w naszym sklepie, przy każdym zamówieniu będziesz otrzymywać PUNKTY. Każdy punkt posiada określoną wartość kwotową. Dzięki temu dokonując zakupów w naszym sklepie będziesz mógł(a) płacić bonami rabatowymi za produkty. Ilość otrzymanych punktów po zalogowaniu możesz łatwo sprawdzić w ustawieniach swojego konta.

Szczegółowe informacje na temat Systemu Punktów sklepu Planeswalker.pl znajdziesz poniżej:

1. Co to jest System Punktów?
W trosce o zadowolenie naszych klientów stworzyliśmy System Punktowy. Zakup produktów w naszym sklepie premiowany jest punktami. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Wszystkie punkty zdobyte w sklepie Planeswalker.pl posiadają wartość pieniężną i mogą zostać użyte do zapłaty bonami rabatowymi za produkty dostępne w sklepie.

2. Jak działa System Punktów?
Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są każdemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Zdobyte we wcześniejszych zamówieniach punkty można dowolnie przeznaczać na inne produkty z oferty Planeswalker.pl. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w zakładce Moje konto. Podczas składania w przyszłości kolejnych zamówień, jeśli Klient posiada zatwierdzone punkty przy zamówieniu powużej 20 złotych pojawia się możliwość zapłaty za towar przy ich użyciu.

3. Punkty i ich wartość:
Aktualnie, za każde 1,00 zł wydane w Planeswalker.pl zostanie naliczone 50 pkt
Dla przykładu:

          Wartość Zakupu:  100,00 zł
          Wartość przyznanych punktów:  1,50 zł

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj jest zawsze aktualny.

4. Wydawanie Punktów za zakupy:
Jeżeli posiadasz zatwierdzone punkty, możesz je użyć do dokonania zakupów w naszym sklepie Planeswalker.pl. Podczas procesu składania zamówienia można skorzystać z kuponu z punktami rabatowymi. Jeżeli ilość punktów będzie wystarczająca aby pokryć całą wartość zamówienia nie ma potrzeby wybierania dodatkowej formy płatności. Jeżeli jednak punkty nie pokryją całej kwoty zamówienia trzeba będzie wybrać dodatkową formę płatności. Po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami przy potwierdzeniu zamówienia pokaże się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów, a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta.

5. Wymagane minimum Punktów:
W tym momencie nie jest ustalony żaden limit posiadania punktów aby można było płacić za zakupione produkty.

6. Minimalna wartość zakupu
W tym momencie nie jest ustalona żadna minimalna wartość zakupu aby można było płacić punktami za zakupione produkty.

7. Maksymalna ilość punktów do wydania na jedno zamówienie:
W tym momencie nie jest ustalony żaden limit punktów przy jednorazowym zamówieniu.

8. Czy dostanę punkty za koszty wysyłki?
Nie. Podczas naliczania punktów za zamówienie nie są uwzględniane koszty wysyłki.

9. Czy dostanę punkty za kwotę podatku?
Tak. Podczas naliczania ilości punktów uwzględniana jest pełna kwota którą płaci klient za produkty w zamówieniu, a więc z uwzględnieniem podatku.

10. Czy dostanę punkty za przecenione produkty?
Tak. W procesie naliczania punktów są brane pod uwagę produkty których cena jest ceną promocyjną.

11. Zastrzeżenia co do produktów:
Obecnie nie są naliczane punkty za zestawy turniejowe (towary z działu Turnieje).

12. Ograniczenia cenowe produktów:
W tym momencie nie ma ograniczeń do zakupu za punkty produktów promowanych i przecenionych w naszym sklepie.

13. Warunki użytkowania - podsumowanie:

  1. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w Planeswalker.pl.
  2. Zdobyte punkty wykorzystać można tylko w Planeswalker.pl.
  3. Uzyskane punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
  4. Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu.
  5. Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w Planeswalker.pl.
  6. Punkty nie będą refundowane w przypadku wycofania lub niezrealizowania zamówienia.
  7. W przypadku wycofania lub braku realizacji zamówienia punkty uzyskane za to zamówienie będą likwidowane z konta klienta.
  8. Kiedy dokonujesz zakupu z użyciem punktów, konieczny jest wybór innej moetody płatności jeśli wartość punktów nie pokrywa kosztów całego zamówienia.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.

14. Co zrobić kiedy wystąpi problem?
W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktów prosimy o kontakt z naszym sklepem (sklep@planeswalker.pl).