> Gry planszowe>Dla Dzieci>RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

Nowy

Rummy (wersja podróżna)

  • Bestsellerowa gra rodzinna w wersji podróżnej.

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce, każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

Więcej szczegółów

Dla Dzieci

G3 Planszowe

Cena:

59,99 zł

W magazynie

6

Dodaj do listy życzeń

Usuń ten produkt z moich ulubionych.

Dodaj ten produkt do moich ulubionych

Wyślij do znajomego

Wyślij do znajomego

RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

Rummy (wersja podróżna)

  • Bestsellerowa gra rodzinna w wersji podróżnej.

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce, każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

Odbiorca: :

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Drukuj

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

RUMMY Remik PODRÓŻNA SOLIDNA gra planszowa TUBA

Rummy (wersja podróżna)

  • Bestsellerowa gra rodzinna w wersji podróżnej.

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce, każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

Proszę wypełnić poniższe informacje. Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj  

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 181 punktów lojalnościowych. Łącznie za produkty w koszyku otrzymasz 181 punktów, które mogą być zamienione na jeden bon zniżkowy o wartości 0,91 zł.


Rummy (wersja podróżna)

  • Bestsellerowa gra rodzinna w wersji podróżnej.

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce, każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

Aby ułożyć kombinację, gracz musi najpierw zdobyć minimum 30 punktów dodając do siebie cyfry ze wszystkich płytek bez względu na rodzaj kombinacji. Gracze dobierają po kolei płytki ze stosu, tak długo aż zdobędą 30 punktów. W momencie, gdy gracz dobierze płytkę, która da mu 30 punktów musi poczekać do następnej kolejki, żeby jej użyć. Kombinacje Trzech lub Czterech Takich Samych tworzą 3 lub 4 płytki o takiej samej wartości, ale innych kolorach. Sekwens tworzą co najmniej 3 płytki tego samego koloru z ciągami liczbowymi np. Czerwona 4, Czerwona 5 i Czerwona 6.

Jokery zastępują każdy kolor każdej płytki. Joker ma taką wartość, jak płytka którą zastępuje w danej kombinacji (jednak na koniec gry ma 25 punktów). Każdy gracz może wymienić użytego Jokera na płytkę, którą zastępuje w każdym momencie gry pod dwoma warunkami: gracz ten musi mieć już ułożoną swoją pierwszą kombinację i musi to zrobić w swojej kolejce.

Leżące na stole układy mogą być użyte przez innych graczy w celu ułożenia nowej kombinacji. Płytka dokładana do układu musi oczywiście tworzyć ciąg dalszy. Podczas swojej kolejki gracz może również wziąć dowolną ilość płytek poprzedniej kombinacji (pod warunkiem, że w oryginalnej kombinacji pozostaną 3 płytki). Wszystkie płytki, które zostały zabrane muszą zostać użyte do zbudowania nowego układu. Nie można zmienić miejsca jokera - jeśli nie został zastąpiony przez płytkę z odpowiednią cyfrą.

ZAWARTOŚĆ:

  • 106 płytek
  • 4 podstawki
  • instrukcja

Wiek: 8+

Czas gry: 30 minut

Ilość graczy: 2-4

Produkty powiązane