> HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

Nowy

Might & Magic Heroes: Gra planszowa to przeniesienie komputerowego klasyka na planszę. Każdy z graczy (gra dla 2-4 graczy) prowadzi jedną frakcję do objęcia panowania nad krainami Ashanu.

UWAGA: Gra w angielskiej wersji językowej

Więcej szczegółów

Główna

PPPPlanszowe_5D

Cena:

149,90 zł

W magazynie

20+

Dodaj do listy życzeń

Usuń ten produkt z moich ulubionych.

Dodaj ten produkt do moich ulubionych

Wyślij do znajomego

Wyślij do znajomego

HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

Might & Magic Heroes: Gra planszowa to przeniesienie komputerowego klasyka na planszę. Każdy z graczy (gra dla 2-4 graczy) prowadzi jedną frakcję do objęcia panowania nad krainami Ashanu.

UWAGA: Gra w angielskiej wersji językowej

Odbiorca: :

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Drukuj

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

HEROES OF MIGHT AND MAGIC Gra Planszowa EN Warszawa

Might & Magic Heroes: Gra planszowa to przeniesienie komputerowego klasyka na planszę. Każdy z graczy (gra dla 2-4 graczy) prowadzi jedną frakcję do objęcia panowania nad krainami Ashanu.

UWAGA: Gra w angielskiej wersji językowej

Proszę wypełnić poniższe informacje. Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj  

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 454 punktów lojalnościowych. Łącznie za produkty w koszyku otrzymasz 454 punktów, które mogą być zamienione na jeden bon zniżkowy o wartości 2,27 zł.


Might & Magic Heroes: Gra planszowa przeznaczona jest dla 2-4 graczy. Każdy z uczestników prowadzi jedną z frakcji i dąży do objęcia panowania nad krainami Ashanu.



Na początku gracze dysponują jednym bohaterem z niewielką armią i małym, nierozwiniętym jeszcze miastem. Z czasem heros staje się coraz potężniejszy, jego armia większa, a miasto zamienia się w potężną metropolię. Gracze rekrutują kolejne postacie, zdobywają kontrolę nad kopalniami, które produkują zasoby i złoto dla frakcji, pokonują panoszące się na planszy potwory, zdobywają magiczne artefakty. Dzięki temu stają się potężniejsi i nieuchronnie zbliżają się do konfrontacji z innymi uczestnikami rozgrywki. W ostatecznym starciu zwycięży frakcja najlepiej rozwinięta, posiadająca kilku herosów, liczne armie i rozbudowane miasto. Dziedzicem i nowym władcą krain zostanie gracz, który zgromadzi w czasie gry największą potęgę – to on, zdobywszy władzę w Ashanie, wygra grę.

Cel gry

Celem każdego gracza jest zdobycie określonej liczby punktów Potęgi. Grający, który osiągnie go jako pierwszy, zwycięża. Gra kończy się, gdy któryś gracz osiągnie wymaganą liczbę punktów lub po zakończeniu rundy, w której dobrano ostatnią kartę z Talii Tygodni. Wygrywa gracz, który do tego czasu zgromadził najwięcej punktów Potęgi.

Przygotowanie do gry

Każdy uczestnik musi wybrać jedną z czterech dostępnych frakcji: Przystań, Nekropolię, Sanktuarium lub Twierdzę. Następnie wszyscy grający otrzymują związane z wybraną frakcją komponenty: karty herosów i planszę miasta wraz z pionami, zestaw żetonów jednostek i budynków, talię kart umiejętności (Siła oraz Magia) oraz 4 karty akcji i znaczniki kontroli. W dalszej kolejności gracze przygotowują planszę, reprezentującą krainę Ashan w której toczy się walka o władzę.

Plansza jest modularna: składa się z maksymalnie 16 kafelków i w każdej rozgrywce inna, tworząc dla graczy nowe możliwości i wyzwania. Na planszy znajdują się kluczowe dla gry miejsca – kontrola nad nimi zapewnia Potęgę – a także mniej istotne lokacje, dające jednorazową korzyść. Oczywiście, aby herosi nie mieli za łatwo, na planszę trafiają też różnorakie stwory i istoty, na które mogą natrafić w trakcie gry. Gracze umieszczają na planszy swoje miasta, przygotowują talię artefaktów, magicznych zwojów, skarbów oraz talię tygodni, która wyznacza upływ rud w grze. Każdy wybiera herosa, z którym rozpocznie grę, otrzymuje początkową armię  i 3 karty akcji (czwartą można zdobyć w czasie gry). Gracze tworzą też magazyn zasobów i skarbiec ze złotem, dobierając odpowiednie żetony.

Rozgrywka

Gra podzielona jest na szereg rund. Każdą rozpoczyna Pierwszy gracz. Po nim grają kolejni, według ruchu wskazówek zegara. Gdy przychodzi jego kolej, gracz zagrywa jedną ze swoich kart akcji. Znajdują się na niej dwie możliwe akcje – grający wybiera jedną z nich, a następnie wykonuje. Podczas wykonywania akcji gracze aktywują herosów, przemieszczają ich po planszy, toczą bitwy - ale również rozbudowują miasto i rekrutują nowe jednostki. Wykonując ruch, gracz może przemieścić wszystkich swoich herosów, toczyć bitwy, eksplorować pola planszy i przejmować kontrolę nad kluczowymi kopalniami. Oprócz zwykłego ruchu możliwa jest też podróż przez portale.

Bitwy rozgrywane są przy pomocy żetonów jednostek, kości oraz mini-planszy. Oczywiście, wynik starcia zależy od umiejętności herosa, kompozycji armii oraz posiadanych artefaktów, nie tylko do ślepego losu. Szereg zdolności bojowych jednostek wpływa na przebieg i wynik bitwy. Herosi walczą nie tylko z potworami – zmagają się też między sobą. Nie istnieje natomiast możliwość zdobycia stolicy innego gracza i wyeliminowania go całkowicie z gry.

Wybierając akcję Pozyskania surowców, gracz wydobywa w swoich kopalniach i tartakach zasoby oraz złoto. Dodatkowe żetony można pozyskać posiadając odpowiednie budowle, artefakty lub umiejętności.

W akcji Rekrutacji gracz werbuje nowe jednostki. Może też pozyskać kolejnego herosa dla swojej frakcji oraz ulepszać już posiadane armie.

Podczas akcji Budowy, gracz wznosi w stolicy kolejne budynki lub zwiększa wielkość miasta. Dzięki temu może rekrutować, nowe silniejsze jednostki i wznosić lepsze, bardziej zawansowane budynki.

Rozwój Bohatera

W trakcie gry herosi zdobywają doświadczenie, tocząc walkę i wykonując rozmaite akcje. Posiadanie odpowiedniej ilości doświadczenia zapewnia dostęp do nowych umiejętności, znacznie zwiększających możliwości postaci. Bohatera można też wzmocnić przy pomocy artefaktów i magicznych zwojów.Kolejny aspekt rozwoju herosa to komponowanie armii. Każdego herosa ogranicza umiejętność dowodzenia i do jego armii nie można zwerbować nieskończonej liczby jednostek. Dlatego trzeba dobrze wyważyć ich liczbę, nie zapominając przy tym o potencjale samego herosa w bitwach.

Zawartość pudełka:

  • 16 kafelków planszy
  • 4 plansze miast
  • tor inicjatywy
  • 12 kart herosów
  • 150 kart do gry (min.umiejętnosci, artefakty, akcje)
  • ponad 300 różnych żetonów
  • 60 drewnianych znaczników kontroli
  • 12 pionków herosów
  • 4 drewniane piony miast
  • 1 specjalna kostka elitarnych jednostek
  • 5 kości K8
  • instrukcja

Wersja językowa: angielska.