> Gry planszowe>Imprezowe>Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO
Nowy WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO węże i drabiny Zobacz większe

Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO

Nowy

Lekko uszkodzone opakowanie

Gra planszowa Wspinaj się i Zjeżdżaj PL E2369. Rzuć kostką i przesuń swoją postać po planszy zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Następna w kolejce jest osoba po Twojej lewej stronie. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy dotrze do pola numer 100 "NIE MA JAK W DOMU".

Więcej szczegółów

Imprezowe

Planszowe

Cena:

19,99 zł

W magazynie

5

Dodaj do listy życzeń

Usuń ten produkt z moich ulubionych.

Dodaj ten produkt do moich ulubionych

Wyślij do znajomego

Wyślij do znajomego

Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO

Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO

Lekko uszkodzone opakowanie

Gra planszowa Wspinaj się i Zjeżdżaj PL E2369. Rzuć kostką i przesuń swoją postać po planszy zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Następna w kolejce jest osoba po Twojej lewej stronie. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy dotrze do pola numer 100 "NIE MA JAK W DOMU".

Odbiorca: :

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Drukuj

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO

Uszk opak WSPINAJ SIĘ I ZJEŻDŻAJ gra planszowa HASBRO

Lekko uszkodzone opakowanie

Gra planszowa Wspinaj się i Zjeżdżaj PL E2369. Rzuć kostką i przesuń swoją postać po planszy zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Następna w kolejce jest osoba po Twojej lewej stronie. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy dotrze do pola numer 100 "NIE MA JAK W DOMU".

Proszę wypełnić poniższe informacje. Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj  

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 60 punktów lojalnościowych. Łącznie za produkty w koszyku otrzymasz 60 punktów, które mogą być zamienione na jeden bon zniżkowy o wartości 0,30 zł.


Lekko uszkodzone opakowanie

Gra planszowa Wspinaj się i Zjeżdżaj PL E2369. Rzuć kostką i przesuń swoją postać po planszy zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Następna w kolejce jest osoba po Twojej lewej stronie. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy dotrze do pola numer 100 "NIE MA JAK W DOMU". Są dwa sposoby na zdobycie zwycięstwa: pierwszy - poprzez wyrzucenie odpowiedniej liczby oczek na kostce i drugi - stając na polu numer 80. Jeżeli Twoja postać stanie na DOLE drabiny, jesteś szczęściarzem! Możesz wspiąć się na sam SZCZYT! Jeżeli Twoja postać stanie na polu, który jest SZCZYTEM zjeżdżalni, zjedź na sam jej DÓŁ. Wspinaj się na sam szczyt po zwycięstwo!

Zawartość zestawu:

  • plansza do gry
  • 1 kostka do gry
  • 4 karty postaci z plastikowymi podstawkami

Wiek: 3+
Czas gry: ok. 30 min
Ilość graczy: 2-4